מאחורי הקלעים של כנס 'הלייבור': מאבטחים, מצלמות וח"כ ישראלי

    שלמה ריזל ודוד לזר No Comments on מאחורי הקלעים של כנס 'הלייבור': מאבטחים, מצלמות וח"כ ישראלי
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכנס שנערך בברייטון שבבריטניה על ידי "ידידי מפלגת הלייבור בישראל" בהשתתפות יו"ר המפלגה הנבחר, ג'רמי קורבין שידוע בתמיכתו הבוטה בחמאס בחיזבאללה ובגישתו האנטי-ישראלית הבולטת, ביקש אחד הנוכחים מקורבין להזכיר בנאומו במפורש את המילה 'ישראל'.

    קורבין לא ניאות להזכיר את שמה של 'ישראל' בפירוש, ותחת זאת, לאור הקריאות שהופנו נגדו בחרו מאבטחיו להוציאו מהמקום. במקום נכח גם ח"כ אראל מרגלית ממפלגת העבודה – שנחשבת המייצגת רעיונות מפלגת הלייבור בישראל.

    מרגלית כתב הבוקר ברשת החברתית: "לאיש שעומד לידי קוראים ג'רמי קורבין, הוא נבחר להיות מנהיג הלייבור בבריטניה ברוב גדול. קורבין נודע כאחד המבקרים הגדולים והחריפים ביותר של ישראל באנגליה. הוא ביקר מס' פעמים בעזה, את אנשי חמאס הוא כינה "חברים שלי". אתמול, באירוע גדול בוועידת מפלגת הלייבור בברייטון, מול קהל רב, ניתנה לי ההזדמנות לומר לו בפניו מה אני חושב על הדברים שלו ועל עמדתו כלפי ישראל", כתב מרגלית.

    וכך אמר חה"כ הישראלי ל'חבר' הבכיר של אנשי החמאס: "ישראל רוצה וצריכה להוביל תהליך שלום מול הרשות הפלסטינית. אבל חמאס הוא ארגון טרור והוא מערער את הסיכוי להסדר כלשהו. זהו ארגון טרור שאין לו דבר עם ערכים דמוקרטיים. אנחנו צריכים לשמוע אותך, מר קורבין, אומר את הדברים האלה בקול ברור וחזק. לישראל יש זכות להגן על עצמה ואנחנו נעמוד איתן מול כל אחד שיאיים על בטחון אזרחי ישראל".

    "אני מאמין שמותר לבקר את ישראל", כתב מרגלית, "אבל השתלחות היא לא ביקורת. קורבין חצה את הגבול וחובתו של כל נבחר ציבור ישראלי שנתקל באנשים שמכנים את חמאס "חברים" לומר דברים ברורים. אני ישראלי ואני ישראלי גאה. יש לנו במה להתגאות".

    מרגלית סיפר כי "אגב, קורבין לא היה מוכן שיכניסו מצלמות טלוויזיה לאולם. היה מי שבכל זאת צילם", כתב חברת הכנסת וצירף את הסרטון בו הוא נראה נואם את נאומו בסמוך לקורבין.



    0 תגובות